poniedziałek, 19 czerwca 2017

Joico - oczyszczająca odżywka Co+Wash Moisture i K-Pak Color Therapy Luster Lock + ROZDANIE

Witajcie!
Obracamy się wciąż w temacie włosów, także nadszedł czas na kolejna odżywkę, tym razem to produkty od profesjonalnej firmy fryzjerskiej JOICO, która raczej powinnyście znać, chociażby z gabinetów fryzjerskich.

Na pierwszy rzut idzie odżywka K-Pak Color Therapy Luster Lock, która wg. producenta przede wszystkim powinna dbać o kolor, wzmacniać je przed uszkodzeniami (np. temperaturą) oraz sprawiać, żeby włosy były łatwiejsze do ujarzmienia podczas stylizacji.
Jest to jeden z elementów całego zabiegu K-Pak, na który wybieram się prawdopodobnie w sierpniu.

Jakie są moje odczucia? W niedużej, ale bardzo wydajnej tubce zamknięta jest perłowa odżywka, o zapachu rodzynek (no pachnie słodko :P). Jeżeli chodzi o działanie to niestety szału nie ma. O ile włosy faktycznie są ujarzmione i gładkie, tak przy dłuższym regularnym stosowaniu  bardzo szybko tracą świeżość. Nic też dziwnego, że stosuję ją na przemian z innymi, lżejszymi odżywkami, wtedy mogę przyznać, że kosmetyk jest wart uwagi :).
Nie widzę poprawy i trwałości koloru - po prostu nie maluję włosów :).

Kolejny kosmetyk to kompletna innowacja w mojej kosmetyczce. Co+Wash  Moisture to odżywka 2w1 w piance. Początkowo myślałam, że to tylko odzywka, ale to także szampon. Przede wszystkim sama opcja pianki jest dość nowa, na szczęście nie gubi się w dłoni i dobrze rozprowadza po włosach.
Producent obiecuje, że podczas stosowania nasze włosy odzyskają blask, będą silniejsze i bardziej miękkie. 
Jak jest w rzeczywistości? Raczej unikam produktów 2w1, bo odżywki mają to do siebie, że obciążają włosy u nasady. O ile czytałam wiele opinii i wszyscy byli zaskoczeniu świeżością fryzury, tak w moim przypadku jednak było małe rozczarowanie. Nie wiem czy to wina hormonów czy jednak kosmetyku, ale zrezygnowałam ze stosowania jako element myjący, a skupiłam się tylko jako produkt odżywczy na długości włosa. W tej wersji sprawdza się rewelacyjnie, a na pewno mniej obciąża niż poprzednik. Włosy są lekkie, dobrze się układają, a do tego cudownie pachną nawet na drugi dzień po myciu! Chyba konwaliami :).
A teraz kochani NIESPODZIANKA!
Do zgarnięcia jest taki właśnie zestaw do Waszych własnych testów! Kto chętny? :) Pod postem w komentarzu zostawiajcie swój adres email, a spośród Was wylosuje jedną osobę, do której trafią te kosmetyki! Rozdanie odbywa się jednoczenie na blogu i instagramie, obydwa zgłoszenia się liczą! Macie czas do 13 lipca 2017! Czas - START! :)

12 komentarzy:

  1. Fajne rozdanie :)
    Chyba wezmę udział.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem absolutnie zainteresowana rozdaniem!c:
    mój blog
    email: mavselina.k@gmiail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty jak i cały blog :)
    Z wielką chęcią biorę udział.
    Może tym razem się uda :)

    email: mrs.anaa@wp.pl

    Powodzenia dziewczyny. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja idę w piątek na zabieg i od wtedy zacznę stosować kosmetyki :D mam nadzieję że u mnie się sprawdzą lepiej... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty! bardzo fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. e-mail: monikazaczek1@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    Mój e-mail: ala.szumicka06@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:)
    akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. biore udział ;D
    monisia3003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem po raz pierwszy na Twoim blogu i z pewnosćoa bee do niego wracała.
    Biore udział
    izabela.cetera@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się sylwia546@op.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,