środa, 31 stycznia 2018

Yankee Candle - SPICED ORANGE

Witajcie!
Trochę z opóźnieniem, ale pokazuję Wam mój świąteczny prezent - jednak w tym roku byłam grzeczna i Mikołaj vel Dawid :D przyniósł mi prezent w formie nowego kominka i świątecznego wosku.

Kominek wygląda na bardzo delikatny, jednak po odpaleniu pięknie koloruje wnętrze... trochę wygląda jak znicz :D ale i tak jest piękny!

Wosk to wybór Dawida, nigdy wcześniej nawet go nie wąchałam. SPICED ORANGE to jak dla mnie naprawdę pomarańcza, z aromatem piernikowym, może cynamonem. Czuć w nim coś owocowego i słodkiego, absolutnie nic pikantnego. Zapach jest intensywny, więc palimy go tylko chwilę, a bardzo szybko wypełnia nawet duże pomieszczenia. Nie gryzie, nie drażni, przyjemny, ciepły aromat.


Duży wybór wosków Yankee Candle dostaniecie na stronie goodies.pl, a ten konkretny TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Jakie cudenko :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten zapach, kupiłam go w świecy koleżance na prezent :)
    Pięknie się ten kominek prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,