czwartek, 14 lutego 2019

Marion - kosmetyki do stylizacji włosów PROSTE WŁOSY

Witajcie!
Czy też tak macie, że jak ma się kręcone włosy to chce się proste, a jak proste to kręcone? No właśnie... Kiedyś miałam piękne falowane włosy, wtedy marzyłam o prostych drutach... mam te druty (trochę nieokiełznane, ale proste), a w sumie chciałabym mieć kręcone... no i tak w kółko.
Dziś przychodzę do Was s kosmetykami do stylizacji włosów od Marion z serii Proste Włosy. Testowałam zarówno płyn do stylizacji włosów jak i krem.
Na pierwszy rzut idzie płyn. Zamknięty w wygodnej 200 ml butelce z atomizerem. Zapach jest jakby delikatnie podobny do keratyny, taki słonawy, ale nie utrzymuje się na włosach. Podczas aplikacji wydaje się być delikatną mgiełką na włosy. 
Efekt zobaczycie na zdjęciu poniżej. Z lewej strony to moje włosy suszone bez żadnych dodatków, a po prawej z użyciem płynu. Za każdym razem myłam włosy tymi samymi kosmetykami, suszyłam włosy na szczotce, ciepłym powietrzem, bez użycia prostownicy, kosmetyk aplikując na długość od ucha w dół.
Włosy zdecydowanie są przyjemniejsze w dotyku, gładkie, sypkie i okiełznane. Mgiełka nie obciąża włosów, nie zauważyłam wzmożonego plątania. Ten efekt utrzymuje się do kolejnego mycia, chociaż pojedyncze pasma się poskręcają, szczególnie rano.

Cena: 9-10 zł/200 ml


Z kremem było trochę gorzej. Zacznijmy od opakowania - 150 ml lekkiego, jednak nie lejącego się kremu zamknięte jest w miękkiej tubie, zamykanej na klasyczny klik, zapach zupełnie bez wyrazu, jednak nie trzymający się na włosach. Na długość włosów nakładałam niewiele kosmetyku, odrobinę więcej tyle co na zdjęciu niżej. 
Już samo suszenie było średnio przyjemne, bo miałam ciągle wrażenie, że na włosach jest niezmyta odżywka, co ostatecznie powodowało szybsze przetłuszczanie się włosów. Poza tym włosy były skłonne do plątania, były oklapnięte i szybko traciły świeży wygląd.
Kiedy aplikowałam mniejszą ilość to włosy były napuszone... no i efektu brak.
Na drugi dzień włosy były bardziej proste niż przy użyciu mgiełki, ale odbywało się to kosztem świeżości, więc zdecydowanie częściej decydowałam się wtedy na ponowne mycie włosów.

Cena ok: 8-9 zł / 150 ml


Poniżej widzicie zdjęcia od lewek - bez niczego - płyn - krem. Zdjęcia robione zaraz po umyciu i wysuszeniu.

O ile płyn naprawdę mi odpowiada i będę go używać, tak krem nie jest dla mnie.

19 komentarzy:

  1. tego typu kremy jednak bardzo obciążają włosy i przy tym je wygładzają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem wielka fanka takich produktow ale faktycznie daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć kręcona włosy ;) A tak poza tym to Twoje włosy po płynie prezentują się naprawdę pięknie :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka kosmetyków tej marki i jakoś w moim przypadku żaden szału nie robił dlatego przestałam po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam z nimi wzloty i upadki, ale od jakiegoś czasu jest całkiem nieźle! :)

      Usuń
  5. Nie używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy z reguły się falują, ale wolałabym żeby były proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak to już jest z nami kobietami :D nigdy nie dogodzisz hehe

      Usuń
  7. Ooo efekt naprawdę jest ogromny! <3 Twoje włosy wyglądają dużo lepiej|! Nie znam tej marki, ale z chęcią sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest widoczny i bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę Marion szaleje z kosmetykami, az bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie z mariona dawno nic nie miałam. Ps. zostaję

    OdpowiedzUsuń
  11. No to kiepsko wypadł ten krem, ale na mgiełkę chetnie się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie najlepszą metodą na proste włosy oprócz kosmetyków jest keratynowe prostowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki ze sklepu internetowego tanio kupuję przez cały okres. Nie czekam na promocje drogeryjne, bo i tak w krótkim czasie jest wszystko wyprzedane. Moje kosmetyki do włosów przede wszystkim są bardzo drogie, a online wychodzi o wiele taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nasz toner do włosów to produkt, który pozwoli Ci uzyskać pożądany odcień włosów bez konieczności ich farbowania. Jest łatwy w użyciu i dostępny w różnych odcieniach, dzięki czemu możesz dostosować efekt do swoich preferencji.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,