piątek, 18 stycznia 2019

Regenerum - serum do paznokci

Witajcie!
Nadszedł czas na ostatni kosmetyk z linii Regenerum, który miałam okazję testować. Tym razem to serum do paznokci. To był produkt, który już da dawna mnie kusił, szczególnie, że moja mama tak bardzo chciała go mieć. Wiecie jak to jest, koleżanki w pracy kupiły, testują, to i ona chce. Takim sposobem we dwie skorzystałyśmy.

Serum zamknięte jest w kartonik, a w środku miękka tubka 5 ml z praktycznym pędzelkiem. O dziwno, to nie jest forma lakieru do paznokci, a oliwki w pędzlu. Cóż... taka forma nie należy do mojej ulubionej, ale byłam zawzięta. Poprzednie sera od Regenerum (serum do brwi i rzęs oraz serum do ust nie zachwyciły mnie)

Skład: Macadamia Integrifolia Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Helianthus Annuus Seed Oil/ Citrus Limon Peel Extract, Retinyl Palmitate/ Arachis Hypogaea Oil/ Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol/ Glyceryl Caprylate/ Ethylhexylglycerin, Parfum.

Po testowaniu paznokcie faktycznie stały się nieco mocniejsze, a skórki wokół widocznie się nawilżyły. Czy to jednak takie wow, które wymaga tak hucznej reklamy? Polemizowałabym, jednak na tle pozostałych dwóch serum, które miałam okazje testować te na prawdę jest dobre. Wiem także, że ta forma aplikacji kompletnie mi nie pasuje: rzadko mam czas, aby czekać aż to serum mi się wchłonie, dlatego w kwestii paznokci wolę lakiery.

Serum stosowałam z mamą przez ponad tydzień, aplikując min. raz dziennie. W tym czasie paznokcie zmieniły przede wszystkim wizualnie, płytka wyglądała na odżywioną, zdrową, skóra wokół ewidentnej nawilżona. Jednak zaraz po zaprzestaniu aplikacji jakby to zdrowie uciekło z dnia na dzień. O ile moje paznokcie jeszcze to jakoś zniosły (zaraz szybko wróciłam do odżywek w lakierze) tak u mamy niestety wielka porażka. Jakby ktoś nagle odłączył źródło zasilania witaminami. Szkoda, ze efekt odżywienia nie utrzymuje się dłużej, bo niestety ciagle (codzienne) smarowanie płytki jest jednak uciążliwe i wolałabym robić coś raz na tydzień/raz na 4 dni.

Cena: ok 20 zł /5 ml

1 komentarz:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,