sobota, 26 stycznia 2019

Hybrydy Silcare

Witajcie!
Rynek lakierów hybrydowych w przeciągu kilku lat tak się rozrósł, że z typowo profesjonalnych lakierów mamy pełną gamę firm oferujących lakiery do użytku domowego. Miałam już okazję testować kilka firm, tym razem pora na Silcare.
Zestaw do hybryd z tej firmy wylicytowałam na jednym ze spotkań blogerek, w Augustowie. W związku z tym, że był tam właśnie kolor czerwony, a czerwonych kolorów mam kilka, czekał spokojnie na swoją "premierę".
Lubię też używać kompletów. Więc chciałam użyć bazy, topu i koloru razem. Ponadto przy okazji sprawdziłam też Cleaner i Zmywacz acetonowy. O wszystkim opowiem Wam niżej.


Konsystencje trzech kroków (baza, kolor, top) są takie jak być powinny. Kolor zdecydowanie potrzebuje dwóch warstw, ale ładnie się rozprowadza na płytce. Będę szczera... nie wiem czy wytrąciła się warstwa depresyjna, bo odruchowo przemyłam na koniec Cleanerem... ale podejrzewam, że była. Buteleczki to małe, 6 ml, szklane opakowania, wyglądające bardzo bliźniaczo, jedynie nakrętki mają ewidentne różnice. 
Poza tym, nie wiem czy widać to na zdjęciach (chyba na przedostatnim zdjęciu w poście widać najlepiej), ale pomimo zabezpieczenia wolnego brzegu (rantu paznokcia) kolor się jakby skurczył i płytka się odkryła - dzięki temu już po 4 dniach odpadł kciuk - widać na pierwszym zdjęciu jego brak. Zdjęcia są robione w 4 dzień od aplikacji.



Mój kolor to 130, czyli taka ładna, klasyczna czerwień. Typowo kobiecy i elegancki kolor, taki, który powinien znaleźć się w kosmetykach każdej kobiety. Zawsze jak nie mogę zdecydować się na kolor wybieram czerwony... wydaje się być najbardziej bezpiecznym kolorem, pasującym do zdecydowanej większości mojej garderoby, choć nie koniecznie to czerwień.



Jakie znacie lakiery hybrydowe godne polecenia? Może odkryje jakieś marki, których jeszcze nie znam ;).

10 komentarzy:

  1. Obkurczanie lakieru w pełni mnie zniechęca. Wymagam od hybryd minimum 14-dniowej trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mi się sos takiego zdarzyło. Tez oczekuje trwałości, 4 dni to norma dla zwykłego lakieru

      Usuń
  2. Kolor śliczny, ale hybrydy tej marki zupełnie nie przypadły mi do gustu. Nie dość, że przez gęstość źle mi się nakładało, to po kilku godzinach zaczęły schodzić płatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba je miałam, czy one nie są w plastikowych buteleczkach?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miała jeszcze hybryd tej marki, jednak do tej pory czytałam wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych lakierów, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trwalosc na minus :( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,