poniedziałek, 17 listopada 2014

Jak brwi zmieniają oko

TUTAJ Bogna opisywała czego powinnyśmy się uczyć od nastolatek, a miała na myśli - dbajmy o brwi. Często nie zdajemy sobie sprawy, że ich wygląd zdecydowanie na wpływ na ogólny zarys naszej twarzy! Zadbane brwi to numer jeden w makijażu!
Sama w tym temacie jestem łamagą. Niestety, dwie lewe rączki zakazują mi samej regulowania brwi, a już tym bardziej podkreślania ich kredką czy henną :D. Regularnie, 1-2 razy w miesiącu jestem u swojej zaufanej kosmetyczki, która doskonale wie co ma robić.
Poniżej widzicie zdjęcie przed i po zabiegu u kosmetyczki. Właśnie odkryłam, że mam jedną opadającą powiekę :D.
Uchwycenie makijażu jest niezwykle trudne zarówno przy naturalnym świetle (Zdjęcia poniżej) jak i przy sztucznym (tu totalnie była klapa :D). Widać, ze każde zdjęcie, mimo robienia ich w tym samym czasie, ma różne światło... Brwi poniżej mają już tydzień. Henna szybko schodzi, niestety, ale kształt między wizytami u kosmetyczki dopieszczam sama, ale delikatnie!Jestem blada w odniesieniu do ciemnych włosów, podkład jest dyćko za jasny, co potęguje efekt, plus mega fajne światło i wyglądam jakbym zamiast podkładu nałożyła mączkę ziemniaczaną :D. Nie mniej jednak dwie wizyty na solarium załatwią sprawę :D. Na zdjęciach nawet nie widać, że mam róż... i może dlatego twarz wydaje się trochę płaska (?) a już na pewno nos zbiega się z resztą. No jaka modelka takie zdjęcia :D. P.S. Syf za mną.... para ram pam pam.... :D




3 komentarze:

  1. Dokładnie brwi to nasza kolejna wizytówka, pomijając włosy i dłonie... dbajmy o nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze staram się podkreślać brwi- bez nich czuję się, jakby brakowało mi jakiegoś ważnego elementu makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 year-old Financial Analyst Deeanne Wyre, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Bodybuilding. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Maxima. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,