środa, 15 maja 2019

Wirtualne spotkanie podlaskich blogerek

Witajcie!
Mamy już Maj! Jak ta wiosna szybko przyszła! I w sumie mnie to cieszy, nie lubię tego przejściowego okresu i chociaż troszkę schowało się Słońce to i tak zieleń nastraja pozytywnie!
Dziś chcę Wam pokazać część nowości, które pojawiły się u mnie w kwietniu. Co prawda miały być w ramach spotkania... ale czasem bywa tak, że dzieci nam nie pozwalają, akurat pochorowały się i nie było możliwości wspólnej kawki... ale jak wiecie nie pozostajemy dłużne i już w czerwcu odbędzie się oficjalne spotkanie, bez dzieci, które mam nadzieję, będą zdrowe!
Na spotkaniu miały być jeszcze Magda, Emilka i Kasia. Emilka zrobiła nam niespodziankę i wysłała nam upominki od patronów!

Marka Chiodo PRO jest mi już znana, chociaż lakierów nigdy nie miałam. Kubeczek w piękne kwiaty już mieliście okazje oglądać na moim stories na instagramie, uwielbiam pić z niego kawę! Do tego kwiecista smyczka, długopis i ręczniczek. Poza tym dwa lakiery, w ciekawych kolorach oraz krem do rąk w wielkiej tubie z pompką.

STRONA / FB / IG





Krem odżywczo regenerujący do każdego typu skóry od Green Anna. Ogólnie moja cera nie jest teraz jakoś szczególnie wymagająca, więc może się sprawdzić.

STRONA / FB / IG



Witaminowa maska do twarzy już w użyciu! Także niebawem spodziewajcie się recenzji ;)

STRONA / FB / IG

W ostateczności od Faberlic otrzymałam krem po depilacji, ale już nie ogarnęłam zdjęcia. Jest niedużej pojemności, więc pewnie niebawem pojawi się jego recenzja na blogu.
Zachęcam Was do rejestracji na stronie Faberlic, do 19 maja robiąc zakupy za 139.90 można wykorzystać rabat w postaci 70 zł (czyli 50%).
Czy tylko mnie cieszą takie gazetki? :D Ola jest co prawda jeszcze za mała, ale już widzę jak ją interesują kolorowe obrazki, naklejki, laleczki. Póki co tylko grzecznie oglądamy i czasem oswajamy się z kredkami.

STRONA / FB / IG

Już niedługo kolejne spotkanie, mam nadzieję, że w końcu spotkamy się na żywo :)

7 komentarzy:

  1. Dużo fajnych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na takie gazetki jestem za stara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Upominki są naprawdę super :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę markę Chiodo ze stoiska na MB.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na spotkanie, kiedy nie da się spotkać w danej chwili na żywo :) super upominki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty. Lakiery wpadły mi w oko.. muszę je kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,