niedziela, 10 marca 2019

Żelowe rękawiczki i skarpetki - SPA

Witajcie!
Co prawda zima się kończy i nasze dłonie już nie będą narażone na mróz, ale teraz stopy potrzebują wzmożonej pielęgnacji. Moja mama, zarażona moją kosmetyczną pasją, stara się wyszukiwać jakieś nowinki, nietypowe rzeczy, dziwne kosmetyki. Takim to sposobem w niemieckim Action znalazła żelowe rękawiczki i skarpetki. Jest to ciekawa alternatywa dla jednorazowych produktów tego typu, bardziej ekologiczna. Ciekawi jesteście jak działają?
Zacznijmy od skarpetek. Mają dość uniwersalny rozmiar, jednak moje 37 jest nieco za małe, ale nie sprawia to problemu, ponadto męskie 42 taż się mieści. Skarpetki nie koniecznie nadają się do chodzenia, gdyż moja stopa się w nich ślizga. Nie mniej, fajne - zabawne to uczucie, jakbym chodziła w galaretce. Pomimo antypoślizgów na stopie, lepiej jednak nie chodzić. 

Żelowe wypełnienie jest hipoalergiczne, więc nie powinno wywoływać uczuleń i alergii. Dobre jest to, że na stopy aplikujemy cokolwiek chcemy - ulubiony krem czy oliwkę, a to się po prostu wchłania, nie uciekając jak na przykład przy użyciu bawełnianych skarpetek. Krem ładnie, choć długo się wchłania, a to co po nim pozostaje wewnątrz można spłukać pod ciepłą bieżącą wodą lub wyprać ręcznie. 
Ważne jednak jest to, że nie powinno zostawiać się ich na całą noc, gdyż stopa w nich po prostu nie oddycha. 

Efekty są zauważalne już od pierwszego użycia. Pewnie dlatego, że krem może wchłonąć się tylko w stopę, nie w żaden materiał. Jak dla mnie jest to świetna, ekologiczna alternatywa!

Podobne znajdziecie TUTAJ.

Cóż, nie pokażę Wam w tym przypadku efektów "przed" i "po". Pomimo dobrej już kondycji moich stóp, jakoś wciąż nie potrafię przekonać do ich tak publicznego pokazywania ;).



Użytkowanie i efekty w przypadku rękawiczek są bardzo podobne jak przy skarpetkach. Uczucie jest podobne do chłodnej parafiny na dłoniach. Trochę ciężko założyć drugą rękawiczkę, ale nie jest to niemożliwe. Małą wadą jest też to, że telefonu w nich nie odbierzemy i w sumie nic bardziej precyzyjnego nie zrobimy, ale spokojnie można bawić się z dzieckiem, jeść obiad, czy składać ubrania (ja w nich wycierałam kurze ;)). Dla mnie naprawdę fajna sprawa!

Podobne znajdziecie TUTAJ. (być może te które załączam są identyczne jak te, które testowałam, ale nie umiem się wypowiedzieć, skoro ich nie widziałam ;))
Zarówno skarpetki jak i rękawiczki są moim obecnym hitem w pielęgnacji. Używam ich 2-3 razy w tygodniu. Jest to taki rodzaj SPA, który możemy wykonywać naprawdę często,  nie tracąc czasu :).

7 komentarzy:

  1. chętnie bym je wypróbowała, musżą być super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega sprawa, sama chetnie bym je przetestowala :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa. Na pewno je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z naszą Profesjonalną Lokówką do Włosów, tworzenie loków staje się proste i przyjemne. Dzięki regulacji temperatury i wielkości loków, jest to narzędzie niezastąpione w każdym salonie fryzjerskim.



    OdpowiedzUsuń
  5. Takich spa skarpetek jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,