środa, 8 sierpnia 2018

Elfa-pharm - Dr Sante - ekstra nawilżający kokosowy szampon i odżywka

Witajcie!
W naszym kraju dalej szaleją upały, choć niby na Podlasiu i tak jest najchłodniej. Cóż, niech lato trwa, bo za tym ciepłem jeszcze zatęsknimy!
Dziś przychodzę do Was z zestawem nawilżającym do włosów od Dr Sante - Kokosowy Szampon i Odżywka.

SZAMPON
W plastikowej butelce zamknięte jest 200 ml szamponu. Otwierana na klasyczny klik z oczkiem. Miła dla oka, zgrana kolorystycznie szata graficzna.
Szampon jest lekko wodnistej konsystencji, ale nie spływa. Dobrze się pieni oraz spłukuje. Ma przyjemny, oczywiście kokosowy zapach, który jakiś czas utrzymuje się na włosach.
Samo mycie nie sprawia problemów, dobrze myje i odświeża włosy. W połączeniu z odżywką (o czym niżej) efekty są zadowalające!

Cena: ok. 10 zł/250 ml

Skład: AQUA, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, COCOS NUCIFERA OIL, WHEAT AMINO ACIDS, SOY AMINO ACIDS, ARGININE HCL, SERINE, THREONINE, PPG-3 CAPRYLYL ETHER, COCAMIDE MEA, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-10, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, PARFUM, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, LINALOOL



ODŻYWKA
Opakowanie odżywki zachowane jest w tym samym stylu graficznym, jednak w formie miękkiej tuby. Zamknięcie to również klik z oczkiem, pojemność 200 ml. Konsystencja nieco bardziej podchodząca pod maskę niż odżywkę, ale nie stanowi to problemów podczas aplikacji i spłukiwania. Nie obciąża włosów. Zapach jeszcze jakiś czas po myciu utrzymuje się na włosach.

Cena: ok. 10 zł/200ml

Skład:AQUA, CETEARYL ALCOHOL, MYRISTYL ALCOHOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, DIMETHICONE, AMODIMETHICONE, COCOS NUCIFERA OIL, WHEAT AMINO ACIDS, SOY AMINO ACIDS, ARGININE HCL, SERINE, THREONINE, PPG-3 CAPRYLYL ETHER, POLYQUATERNIUM 37, TRIDECETH-10, LACTIC АCID, PARFUM, SODIUM BENZOATE, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, LINALOOL



Czas na efekty! 
Powiem szczerze, że miałam pewne obiekcje co do tego zestawu. Po pierwsze, ostatnio kokosowy zapach jakoś mi przestał odpowiadać. Po drugie, kiedyś moje włosy źle się dogadywały z olejem kokosowym i były po nim strasznie oklapnięte! Po trzecie, ktoś nie ogarnął i dodał po r w dr kropkę, no cóż. Ale do rzeczy.
Zestaw stosowałam w 3 systemach: O-M-O, O-M oraz M-O (O-odżywka, M-mycie).
Pierwsza metoda: O-M-O była przesytem. Włosy szybko się przetłuściły, oklapły, ewidentnie było za dużo tego dobrego.
Druga metoda: O-M zazwyczaj odżywkę zakładam na noc, ze złotą za zasadą - nie na skalp! - podwójne mycie i włosy w stanie powiedzmy na 4+. Tu znowu trochę brakowało im tego obciążenia, lekko się puszyły.
Trzecia metoda: M-O czyli ta najbardziej klasyczna okazała się najlepsza. Włosy miękkie, lśniące, odbite od nasady, bardzo łatwo się rozczesywały, nie puszyły, nawet na 3 dzień były w dobrym stanie (mam na myśli świeżość).

Nie wiem jak kosmetyki zachowują się solo, ale w zestawie naprawdę mnie zaskoczyły! Moje włosy, które po sombre i używaniu niebieskiego szamponu wymagają nieco więcej uwagi, nawilżenia i pielęgnacji, bardzo ładnie zareagowały na ten zestaw. Co prawda zapach mnie lekko dręczy, ale to już najmniejszy problem, skoro są takie efekty, w tak niskiej cenie!

Znacie te produkty? Co o nich sądzicie? :)

6 komentarzy:

  1. Fajny duecik, nie miałam go jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki, muszą pięknie pachnieć :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/biaa-sukienka-w-letni-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to wszystko super, ale powiedz mi jak sprawa prezentuje się z zapachem? Bo ja miałam do czynienia z paroma kokosowymi kosmetykami i zapach strasznie mnie odrzucał

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów
    Ciekawe jak sprawdziłby się w przypadku moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z tymi produktami.
    Najbardziej zaciekawił mnie szampon :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jeszcze takich produktów nie testowałam, ale myślę, że trzeba będzie je zamówić w najblizszym czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,