wtorek, 25 sierpnia 2020

The Ordinary - krwawy peeling kwasowy AHA i BHA oraz Serum z Witaminą B3 i Cynkiem

Witajcie!
Zaraz schowa się słońce i nadejdzie czas na kwasy (osobiście nie stosuję ich w dni słoneczne, nawet filtrowi nie ufam :P). Pora na hit i bestseller w niejednej drogerii:  krwawy peeling kwasowy AHA i BHA oraz nieco mniej znane (choć też uważane za bestseller) Serum z Witaminą B3 i Cynkiem.

Zacznijmy od podstaw - kosmetyki dostajemy w matowych pojemniczkach z pipetką, o ile nakrętki się krzywo zakręcają tak pipetka jest mega praktyczna. Dodatkowo zapakowane są w kartonowe opakowania. Od razu powiem, żeby nie było, niezwykle brakuje mi informacji na opakowaniu: zanim się użyje trzeba poszukać w internecie informacji o kwasach, dokładnie przestudiować za i przeciw i sposoby używania. Nie jestem kosmetologiem, dlatego zwracam uwagę, żeby to producent zapewnił mi tą wiedzę, nie przypadkowa osoba w internecie. Tego mi zabrakło.
























Na pierwszy ogień idzie ten hit - Krwawy Peeling. I chociaż wiele osób go tak zachwala to ja mam mieszane uczucia. Po pierwsze nie zauważyłam, aby jakoś szczególnie łuszczył mi się naskórek, jednak uczucie suchości i ściągnięcia skóry było odczuwalne, po drugie efekty były, ale nie tak spektakularne jak oczekiwałam, szczególnie, że tyle osób kupuje kolejne i kolejne opakowanie. Także efekt był taki, że faktycznie cera się nieco uspokoiła, delikatnie wyrównał się koloryt i uspokoiły się zaczerwienienia. Ważne jest to, żeby nie stosować peelingu na rany i podrażnioną skórę, poza tym chronić ją od słońca. Każda aplikacja (trwająca u mnie nie więcej niż 10 min) to droga przez mękę, szczególnie pierwsze 4-5 minut... serum mnie niesamowicie gryzie i szczypie. Zmywanie idzie sprawnie, wacikiem, a później jeszcze spłukuję samą wodą. Cera jest nieco zaczerwieniona, ale szybko się normuje. 
Nie jestem przekonana czy kupię go po raz kolejny, gdyż mam jeden sprawdzony wcześniej peeling kwasowy, który był o niebo lepszy i chyba do niego wrócę.
Nie mniej, cena przystępna - 31 zł/30 ml, szczególnie, że jest to dość wydajny kosmetyk i nie da się go zmarnować dzięki idealnemu dozownikowi.
Sama kupowałam w drogerii Cosibella, jednak widzę, że obecnie jest niedostępny. Na stronie również uzyskacie więcej informacji o kosmetyku.




Serum z witaminą B3 i Cynkiem to mój większy niewypał niż peeling. Właściwie ciężko mi go zużyć, bo kompletnie nie widzę efektów. Łączyłam go w kuracji z peelingiem, bez peelingu, dodawałam do różnych kremów i właściwie nie zauważyłam żadnego efektu. Cera nie odmieniła się jakoś szczególnie, ale zapewne jesienią i zimą zmęczę go do wieczornej pielęgnacji.
Cena również nie jest taka zła - 26 zł/30 ml.
To serum także kupiłam w Cosibella i także widzę, że jest obecnie niedostępne. Natomiast na stronie znajdziecie więcej informacji o serum.



Czy hit czy kit oceńcie sami, podejrzewam, że wiele z Was już dawno testowało te kosmetyki. Serum na pewno już się u mnie nie pojawi, peeling może jeszcze kiedyś wróci. Poza tym marka The Ordinary ma jeszcze wiele innych kosmetyków, które często są zachwalane w sieci, nie na jednym serum świat się kończy ;).
Podrzucam Wam też opinię Bogny - kosmetologa - uważam, że to co publikuje Bogna jest warte uwagi, dziewczyna ma wiedzę i doświadczenie ;) - zapraszam również do polubienia strony Bogny!

8 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta marka od dłuższego czasu. Pewnie jednak coś wypróbuję w sezonie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na ten peeling, ale ciągle jest wyprzedany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że niespecjalnie polubiłaś te produkty. Ja krwawy peeling planuję wypróbować jesienią i mam nadzieję, że nie będzie problemów z jego dostępnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten krwawy peeling, dobrze się u mnie sprawdza. Zamierzam wrócić do niego jesienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety miałam pecha i ciagle nie mogłam trafic na ten peeling przy moim większym zamówieniu a jeszcze bardziej narobilaś mi ochoty na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to serum z cynkiem i też nie byłam zachwycona. Od razu widziałam, że działa mocno wysuszająco i musiałam kombinować z nawilżaniem.
    A że nie lubię sobie utrudniać to po prostu... je odstawiłam na amen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tez słyszałam duzo dobrego o tym peelingu ale mam pytanie czy jeśli mam suchą cerę to raczej nie powinnam stosować tego typu peelingu?

    OdpowiedzUsuń
  8. jezeli chodzi o kwasy to stosowałaś może kwasy Nacomi? Zastanawiam się nad salicylowym, hialuronowym i glikolowym... Trochę nie wiem który wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,